Παρασκευή, 14 Ιουλίου 2017

Μπαμπινος και Βασιλης Καφαταριδης!! Φρουτοφάγος και υγροφάγος!! Μια πρωτη γνωριμία

Είμαι φρουτοφάγος, λίγο ηλιοφάγος (breatharian) και λίγο μαρουλοσαλατοντοματοφάγος και προσπαθώ να είμαι περισσότερο ηλιοφάγος (breatharian). Ρεκόρ υγρής και ξηρής αφαγίας μου που έκανα πριν γίνω φρουτοφάγος την άνοιξη του 2010 είναι σχεδόν 30 μέρες.
Πριν γίνω φρουτοφάγος ήμουν για 5 περίπου χρόνια ολικά χορτοφάγος (vegan) και 5 χρόνια ωμοφάγος(raw vegan).

Για τα κιλά που έχω. Να ξέρουμε ότι η Ελλάδα είναι 2η χώρα του κόσμου με τα πιο παχύσαρκα παιδιά και 3η χώρα του κόσμου με τους πιο παχύσαρκους ενήλικους. Εγώ θέλω να είμαι σε φόρμα και δεν θέλω να έχω ούτε ένα παραπανίσιο γραμμάριο πάνω μου. Έχουμε δυνατότητα να ζήσουμε όπως τα φυτά. Χωρίς να ξέρουμε κάθε μέρα παράγουμε 112 γραμμάρια πρωτεϊνών.
Η τροφή δεν τρέφει μόνο το σώμα, αλλά και τον θάνατο. ~ Πλούταρχος

Η μόνη διαφορά μεταξύ του πιστολιού και του φαγητού, είναι η ταχύτητα της μεθόδου που κάποιος επιλέγει να πεθάνει. ~ Ζεν Σοφία



Δεν υπάρχουν σχόλια: